Kicsi/Rodolfó

"A humor égszínkék celofánjába be lehet csomagolni a napi gondok elnyűtt és véres alkatrészeit." /Hrabal/

Pontos idő

Utolsó kommentek

  • Kergekosch: Szia! Bácsi még csak annyit reagált, hogy ez ismerős neki valahonnan, és szerinte volt már róla s... (2008.10.03. 16:17) Magyarázkodás...
  • Tamara: Szia Kicsi! A cím alapján, nekem nagyon tetszik. Mit szólt hozzá a Bácsi? Egyébként honnan a ked... (2008.10.03. 16:05) Magyarázkodás...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A liftben

2008.10.10. 14:12 | Kergekosch | Szólj hozzá!

Banya: Mi az, hogy jog, kisfiam? Nekem jogom lenne most  a Kanári-szigetekre utazni, közben itt ülök ebben a koszfészekben... Jogom lenne húsz évesnek lenni, és olyan öreg vagyok, hogy magam sem hiszem el. Katinak joga lenne egy tisztességes férfira. Itt ülök, nyakig a jogban... Hidd el, itt kinnt se jobb.
 

 



 

Szerelő: Kijöhetsz. Ez a mutatványosdi nem megy jól nekem. Lehet, hogy arra születtem, hogy engem mutogassanak... Azt mondtam: kijöhetsz!

Flóra: A fene se akar kijönni. Végeredményben nem olyan rossz itt. Van mindenem, ami kell. Kaját majd adsz, ha nem akarod, hogy éhenhaljak - de azt nem akarhatod.

Szerelő: Nem, azt nem akarnám...

Flóra: Egy jobb takarót majd beadhatnál...

Szerelő: Nagyon jó, ami van, tőled kaptam.

Flóra: Azt ne gondold már, hogy a jobbikat hoztam. Ez a kutyánké volt. Tavaly megdöglött. Hasmenése volt. Minidig összecsinálta magát... Szóval kérd el anyámtól a jobbikat. És a mackómat is...

Szerelő: Na tűnj már...

Flóra: Eszemben sincs. Ez a hely ezentúl az enyém is! Értve? Velem megfogtad az Isten lábát. Nagyon szerény vagyok. Négy fal - olyan, amilyen - egy ágy, ez az, mi kell még?... Gyere már be, ne álldogálj olyan szerencsétlenül.
Mondd, szeretsz te engem egyáltalán?

Szerelő: Hát, ezek után... Feltétlenül.

 

 

Címkék: liftben megay

A bejegyzés trackback címe:

https://kergekosch.blog.hu/api/trackback/id/tr60707079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása