Kicsi/Rodolfó

"A humor égszínkék celofánjába be lehet csomagolni a napi gondok elnyűtt és véres alkatrészeit." /Hrabal/

Pontos idő

Utolsó kommentek

  • Kergekosch: Szia! Bácsi még csak annyit reagált, hogy ez ismerős neki valahonnan, és szerinte volt már róla s... (2008.10.03. 16:17) Magyarázkodás...
  • Tamara: Szia Kicsi! A cím alapján, nekem nagyon tetszik. Mit szólt hozzá a Bácsi? Egyébként honnan a ked... (2008.10.03. 16:05) Magyarázkodás...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

holvoltálfiam

2008.09.25. 13:23 | Kergekosch | Szólj hozzá!

„Most kéne gyökeret eresszek, gondoltam, mint a tölgyek, gondolta, inkább cédrus, az tovább él, gondoltam, szeretlek, gondolta, hallgass, gondoltam, csak gondoltam, gondolta, abba belepusztulsz, gondoltam, nem érdekel, gondolta, így nem lehet élni, gondoltam, én így akarok, gondolta, hallgass, gondoltam, nem hallgatok, gondolta, fogadok mellé egy ápolónőt, gondoltam, aznap látsz utoljára, gondolta, tudom, gondoltam, csak gondoltam, gondoltam, ha mellettem fekszel, még gondolni se merj erre, gondolta, ne haragudj, gondoltam, nem haragszom, gondolta, akkor ölelj meg, gondoltam, hiszen ölellek gondolta, itt akarok maradni, gondoltam, tudom, gondolta, egy helyben, mint a tölgyek, gondoltam, vagy cédrus, az tovább él, gondolta, beléd markoló gyökerekkel, gondoltam, akkor markolj belém, gondolta, már így is elkékült a csípőd, gondoltam, nem érdekel, gondolta, szeretlek, gondoltam, akkor majd így élünk, gondolta, így nem lehet élni, gondoltam, csak így érdemes, gondolta, féltetek, gondoltam, engem, már nincs mitől, gondolta, azt gondolom, gondoltam, virrad, gondolta, hiába hallgatsz egy hónapja, gondoltam, menned kell, gondolta, te jobban félsz, mint én, gondoltam, ez nem igaz, gondolta, dehogy nem, gondoltam, tényleg menned kell, mindjárt felébred, gondolta, tudom, gondoltam, akkor menj, gondolta, és lecsókolta a gyönyör verítékét homlokomról.”

 

/Bartis Attila/ 

 

Így is lehet...

Címkék: idézet bartis holvoltálfiam

A bejegyzés trackback címe:

https://kergekosch.blog.hu/api/trackback/id/tr19680966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása