Kicsi/Rodolfó

"A humor égszínkék celofánjába be lehet csomagolni a napi gondok elnyűtt és véres alkatrészeit." /Hrabal/

Pontos idő

Utolsó kommentek

  • Kergekosch: Szia! Bácsi még csak annyit reagált, hogy ez ismerős neki valahonnan, és szerinte volt már róla s... (2008.10.03. 16:17) Magyarázkodás...
  • Tamara: Szia Kicsi! A cím alapján, nekem nagyon tetszik. Mit szólt hozzá a Bácsi? Egyébként honnan a ked... (2008.10.03. 16:05) Magyarázkodás...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szilágyi Domokos

2008.09.26. 17:22 | Kergekosch | Szólj hozzá!

Szilágyi Domokost többek között azért, mert...

 

Mert ő volt Hervay Gizella férje, és szeretnék egy sokpost-os folytatásos Hervayt... majd, ha visszakapom. 

Mert jó.

Mert Szilágyi Domokos.

Mert csak.

 


 

JÁTÉKOK I



  1

  Európát játszottam. Kusza játék.
  Északot, Délt, keletet, nyugatot.
  Egyik félt. Másik röhögött. És
  simogatott. És rúgott. Ugatott.
  Melyik hogy. Simultam, féltem.
  Vagy négykézláb lihe-loholtam.
  Vagy tán Európa voltam én magam,
  föltámadásra várva, holtan.

  2.

  Játsszunk életesdit -
  játékomat esdd itt,
  játékodat esdem,
  nélküled elestem,
  hogy sátán, se isten
  föl már nem emelhet,
  s mint az anyamellet
  csecsemő (ki mellett
  csak a szárazdajka):
  kéri, el nem éri:
  én is, mint affajta
  kisded, gyámoltalan,
  kérlek számolatlan
  szókkal, kérdlek: látsz a mi
  játékunkban (boldog
  és elnyűtt koboldok)
  játékon-is-túlit
  (jaj, az idő múlik -
  "a k a r s z - e  j á t s z a n i ?")

  3.

  Írom, írom a papíron.
  Tarka szarka farkatolla
        jár, mint a motolla.
  Arca pöty-pötty, csupa szeplő,
        szájam csak kereplő.

  Kócmadzag a fakilincsen
        öröklötte kincsem.
  Kéretlen költőnek írja
        ceruzája és papírja.
  Írom, írom, írom, írom
        az írt a papíron.

  4.

  Hát játsszunk ismét Európát.
  Úgyis csak játékra jó.
  "Szárazföld helyett a tenger,
  kocsi helyett hajó."
  Hogy mindig csak valami helyett.
  Vakvilágba, vakon.
  Még az utolsó ítéletet is
                             átalhatom.

 

Címkék: szilágyi

A bejegyzés trackback címe:

https://kergekosch.blog.hu/api/trackback/id/tr11683333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása